top of page

Autorská značka DUŠA MOJA

Updated: Jan 25



Spája do jedného celku výsledky mojich tvorivých činností - autorskú výtvarnú fotografiu, autorské šperky a autorské úžitkové predmety z medi, hliny, striebra, workshopy skupinové a individuálne stretnutia Umenia pre zdravie, najmä fraktálnu kresbu, taktiež životný koučing prepojený do jedného celku s fotografiou, terapiu orientovanú na prítomnosť, jógu smiechu.


Vznikla z popudu mojej duše a ako návrat k sebe samej cez všetko tvorivé, čo prechádza mojou bytosťou. V určitej chvíli sa môj život obrátil smerom dovnútra. Spomalil sa a doprial mi tak obrovskú možnosť vrátiť sa k vlastnému bytiu a spojeniu so sebou. Vlastné bytie sa rovná nájsť svoj domov. A ten nie je niekde vo vonkajšom svete, ten si nesiem(e) v sebe.


Moje sny reprezentujú to, kým som a čo považujem za dôležité. Od detstva som mala veľa snov a časť mojej životnej cesty viedla k ich čiastočnému splneniu. Stalo sa, že som niektoré sny, i keď boli pre mňa dôležité, prestala nasledovať. Stalo sa tak preto, lebo som sa vtedy tak rozhodla, pretože už bolo na čosi neskoro alebo som už na také čosi stará, bola som zaneprázdnená, či nebol ten správny čas....asi to poznáte, že...?


Dnes si to už nehovorím.


Dnes robím to, o čom snívam.


Moje sny sa stávajú skutočnosťou nie preto, že IBA snívam, ale preto, že to predstaviteľné dokážem pretaviť do reality. O snoch iba veľa premýšľam a hovorím, no ciele sú v konečnom dôsledku niečo, na čom pracujem, čo má nejaký termín. Sny ma inšpirujú. Ciele však menia môj život.


Sny umožňujú rast mojej predstavivosti. Ciele umožňujú rásť mne.

Paulo Coelho hovorí: "Ľudia sú v každom veku schopní robiť to, o čom snívajú." .

Tým, že mám odvahu nasledovať svoje sny, zisťujem, čo všetko je možné. A teda, je toho naozaj veľa...


Vznik autorskej značky DUŠA MOJA je toho dôkazom.




bottom of page